Ilmoittautumisehdot

YLEISTÄ

Tervetuloa eDOGin koulutukseen!

Haluamme varmistaa koulutustilanteen mukavuuden ja turvallisuuden kaikille osallistujille, joten huomioithan seuraavat asiat:
  • Koiran tulee olla terve tullessaan koulutukseen. Koiralla ei saa olla akuuttia mahdollisesti tarttuvaa tautia, tulehdustilaa tai muuta vaivaa, joka vaarantaa muiden osallistujien terveyttä (koirien tai ihmisten).
  • Koiralla tulee olla voimassa oleva rabies- ja kolmoisrokote. Pennun kanssa voit osallistua koulutukseen ennen rokotuksia, kunhan sillä on emältä saatu suoja. 
  • Koiran ohjaaja on vastuussa koirasta ja sen aiheuttamasta vahingosta myös koulutuksen aikana. Suosittelemme koiralle vastuuvakuutusta.  
  • Ryhmäkoulutukseen osallistuvan koiran tulee pystyä työskentelemään muiden koirien ja ihmisten kanssa. Koulutuksen tiedoissa saattaa olla mainittu tähän liittyvä tarkennus. Mikäli olet epävarma koiran soveltuvuudesta koulutukseen, otathan yhteyttä kouluttajaan hyvissä ajoin ennen ilmoittautumista!
  • Koulutuksissamme käytetään positiivisen vahvistamisen menetelmiä. Palkkioiden käytön lisäksi ennakointi ja tilanteiden suunnittelu ohjaavat käyttäytymistä haluttuun suuntaan. 
  • Otathan koulutuksessa toiminnallasi huomioon myös muut osallistujat.

KURSSIN PERUMISKÄYTÄNNÖT

  • Asiakas voi perua kurssin kahdeksan (8) päivää ennen kurssin alkua. Kurssimaksu palautetaan tällöin ensisijaisesti varausjärjestelmän käyttäjätilin saldolle.
  • Perimme 50% kurssimaksusta, jos kurssi perutaan alle 8 päivää ennen kurssin alkua.
  • Perimme kurssimaksun kokonaisuudessaan, jos asiakas peruu kurssin alkamispäivänä tai kurssin alkamisen jälkeen tai ei saavu paikalle.
  • Jos koiralla todetaan tarttuva tauti tai ulko- tai sisäloisia tai omistaja sairastuu pitkäaikaisesti, kurssin voi vaihtaa toiseen. Asiakkaan pitää ilmoittaa asiasta heti kurssin järjestäjälle sähköpostitse ja sopia järjestelystä.
  • Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti. Jos kurssin alkuun on yli 8 päivää, peruutuksen voi tehdä ilmoittautumisjärjestelmässä. Sen jälkeen peruminen pitää tehdä sähköpostitse. Saat kuittauksen, kun peruutus on tehty. Ilmoittautumisjärjestelmä lähettää kuittauksen välittömästi. Asiakaspalvelumme kuittaa perumisen, jos se on tehty sähköpostitse.
  • Kurssia ei voi perua jättämällä laskun maksamatta.

RYHMÄKOULUTUSTEN POISSAOLOT

  • Mikäli ihminen tai koira sairastuvat niin, että kurssista jää käyttämättä kolme (3) kertaa tai enemmän, sairaslomatodistuksella teemme siirron seuraavalle sopivalle kurssille tai palautamme maksun.
  • Huomioithan, että työmatka, loma, muu meno tai kurssikerran unohtaminen eivät oikeuta korvaukseen.  

KURSSIN MAKSAMISKÄYTÄNNÖT

Kurssimaksun eräpäivä on kurssin alkamispäivänä. Järjestelmä muodostaa ilmoittautumisen yhteydessä laskun, jonka löydät kirjautumalla järjestelmään
Omat tiedot > Omat tiedot > Ilmoittautumiset > klikkaa kurssin nimeä > ilmoittautumistietojen alaosassa on kohta LASKU, josta pääset katsomaan tai tulostamaan laskun.
Lasku löytyy linkkinä myös ilmoittautumisen vahvistussähköpostissa. Lähetämme huomautuslaskun ja perimme muistutusmaksu 5€ jos laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Jos laskua ei ole edelleenkään maksettu, lähetämme vielä toisen huomautuslaskun (muistutusmaksu 5€), minkä jälkeen siirrämme laskun perintään. Reklamaatiot laskuun on tehtävä ennen laskun eräpäivää.

JONOON ILMOITTAUTUMINEN

Jonoon ilmoittautuminen ei ole sitova. Mikäli saat paikan jonon kautta, mutta et halua ottaa paikkaa vastaan, ilmoitathan siitä meille heti. Tällöin voimme tarjota paikkaa seuraavana jonossa olevalle. Jos olet ilmoittautunut sekä jonoon että myöhemmin järjestettävälle kurssille, ja saat kurssipaikan jonon kautta, muistathan perua toisen kurssi-ilmoittautumisen, jos jonopaikan saamisen vuoksi et aio osallistua sille.

ERIMIELISYYDET

Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)